Administrare blocuri Sector 5 Bucuresti
Administrare imobile Sector 5 Bucuresti – servicii complete realizate de BlocPrest
Oferim servicii profesionale de administrare blocuri sector 5 in Bucuresti.
Ne adresam asociatiilor de proprietari din Sector5 carora le punem la dispozitie administrator bloc calificat si atestat in conformitate cu noile cerinte din legea 196 / 2018, experti contabili autorizati si juristi specializati in asociatii de proprietari, personal tehnic autorizat, astfel incat serviciile de administrare prestate sa fie la un standard inalt de performanta.
Printre obiectivele noastre avem o administrare blocuri eficienta pentru asociatiile de proprietari pe care le administram. Pastram legatura permanenta cu factorii responsabili din Sector 5, cum ar fi Primaria Sector 5, ADP Sector 5, Politia locala Sector 5.
In ceea ce priveste serviciile de administrare imobile, o mare parte a activitatii il ocupa serviciul de administrare blocuri oferit pentru Asociatiile de proprietari din Sector 5 Bucuresti.
In ceea ce priveste serviciile de administrare imobile, o mare parte a activitatii il ocupa serviciul de administrare blocuri oferit pentru Asociatiile de proprietari din Sector 5 Bucuresti.
Contract prestari servicii – administrare blocuri
Aceasta furnizare de servicii se realizeaza in functie de Hotararea Asociatiei de Proprietari cu care de altfel se incheie si Contractul de Prestari Servicii de administrare blocuri.
Contractul de administrare se poate incheia fie pe o durata determinata cu posibilitate de prelungire fie pe o durata nederminata cu posibilitatea de incetare a acestuia in cazul unor nemultumiri avute de asociatia de proprietari.
Legislatia pentru asociatii de proprietari
Serviciile de administrare imobile prestate de catre societatea noastra in Sectorul 5 sunt conforme in cele mai mici detalii cu prevederile legale in domeniu aflate in vigoare. Suntem in permanenta atenti la respectarea stricta a prevederilor din Legea 196/2018 , Legea de organizare si functionare a Asociatiilor de Proprietari.
Pana la data de 28 septembrie 2018 activitatea asociatiior de proprietari a fost reglementata prin Legea 230 si HG 1588/2007.
Incepand cu data de 28 septembrie 2018 noua lege care reglementeaza activitatea asociatiilor de proprietari este Legea 196/2018 pe care o puteti gasi atat pe siteul nostru aici sau pe site-ul Legea196.ro .
Orice modificare a legislatiei va fi pusa in aplicare fara intarziere, astfel incat asociatiile de proprietari administrate de societatea noastra sa nu aiba niciun fel de probleme legale sau fiscale.
Pentru asociatiile de proprietari din Sector 5 Bucuresti oferim:
- Administrare imobile – financiar: intocmire liste intretinere, evidenta contabila;
- Servicii de evidenta personal: intocmire si depunere declaratii fiscale;
- Servicii de incasare a cotelor de intretinere, numerar sau electronic;
- Servicii de cenzorat pentru asociatiile de proprietari;
- Verificari financiar contabile, doar la cererea unei asociatii;
- Administrare imobile – tehnic;
- Administrare imobile – intretinere si mici reparatii;
- Administrare imobile – alte servicii.